۵ وسیله جانبی جالب برای خودرو – قسمت دوم: Aware Stack

این فیلم جالب رو ببینید ….

در قسمت دوم ۵ وسیله یدکی جالب برای خودرو در خدمت شما هستیم

 

 

نقش فن آوری اطلاعات و هوشمند سازی تجاری در صنایع خودروسازی و صنایع وابسته

تا بحال شده فراموش کنید که ماشین تون رو کجای یه پارکینگ بزرگ پارک کردین؟

تا بحال شده فراموش کنید که ماشین تون رو کجا پارک کردین؟

لاستیک خودروتان را با یک اسپری لاستیک خوب نو کنید

یکی از اولین قطعاتی از خودرو که در نگاه اول دیده می شود لاستیک خودرو شماست. با تهیه اسپری لاستیک خوب می توانید درخشندگی چشم نوازی به ان ببخشید.
کلیک کنید

تا بحال شده بخاطر شارژ نکردن پارک متر جریمه بشید؟

و خیلی از تا بحال شده های دیگه …….. ؟

شرکتهای فعال در این زمینه در ایران وجود دارند؟

منظور شرکتهای دانش بنیان است نه وارد کنندگان تجهیزات یدکی و لوازم جانبی خودرو.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، اکنون صنایع خودروسازی جهان از تولید قطعه های قدیمی فاصله گرفته و به سمت استفاده از قطعات الکترونیکی رفته که هر لحظه توانایی اعلام وضعیت خود را به کاربر دارد و کم کم خودروسازی از نیاز به تعمیرگاه های عریض و طویل بی بهره می شود.
اکنون خودرو سازان جهان محصولاتی تولید کرده اند که لحظه به لحظه وضعیت مسیرها را به کاربر گزارش می دهد و به وی در انتخاب بهترین مسیر یاری می رساند.
شیشه های هوشمند، لاستیک هایی که بدون نیاز به تعویض شدن خود آسیب وارده را در کوتاه ترین زمان ممکن جبران می کند، سیستم های هوشمند برای تلطیف هوای داخل خودرو و هزاران مورد دیگری که روز به روز جهان شاهد تحول های شگرف آن است.
اکنون تعدادی از کشورهای پیشرفته جهان در صنعت خودرو به مرحله ای رسیده اند که با تولید خودرویی کامل هوشمند نیاز به فرد برای هدایت آن را از بین برده اند.
علاوه بر این تحول های شغل های جدیدی در صنعت خودرو ایجاد شده تا به استفاده بهینه از فناوری اطلاعات و ارتباطات در این صنایع کمک موثری کرده است.