معرفی کانسپت فولکس واگن آی دی رومز
بررسی فولکس واگن آی دی رومز

 

دانلود ویدئو بررسی I.D. Roomzz

 

فولکس واگن در ادامه ی نمایش محصولات الکتریکی که قصد دارد در سالهای آینده به بازار عرضه کند، کانسپت جدیدی را در نمایشگاه شانگهای رونمایی کرد. ماشینی که بر اساس کانسپت آیدی رومز ساخته می شد.

 

I.D. Roomzz یک شاسی بلند با گنجایش هفت سرنشین است که با ماشین هایی نظیر تسلا مدل X رقابت خواهد کرد. این ماشین از سال ۲۰۲۱ ابتدا در بازار چین و سپس در آمریکا عرضه خواهد شد. شاسی بلند الکتریکی فولکس واگن تا حد زیادی خودران است، و در بیشتر موارد برای حرکت نیازی به راننده ندارد.

 

 

برای فعال کردن سیستم خودران، راننده باید آرم فولکس واگن روی فرمان را ۵ ثانیه فشار دهد. پس از تغییر موقعیت ماشین به خودران، فرمان جمع می شود تا فضای راننده بیشتر شود. همچنین صندلی ها برای راحتی سوار و پیاده شدن به بیرون می چرخند.

همچنین بخوانید: زشت ترین ماشین دنیا

 

کانپست واگن رومز قرمز

ظرفیت هر بار شارژ I.D. Roomzz

به گفته ی فولکس واگن، آیدی رومز با هربار شارژ می تواند تا ۴۵۰ کیلومتر حرکت کند. شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت این کانسپت ۶/۶ ثانیه است و حداکثر می تواند تا ۱۸۰ کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد.

همچنین بخوانید: خودرو شخصی بیل گیتس

 

فیمت این مدل از فولکس واگن

فولکس واگن می گوید در ۱۰ سال آینده قصد دارد ۲۲ میلیون دستگاه ماشین الکتریکی تولید کند؛ و نیمی از مهندسانش در حال کار بر روی محصولاتی هستند که قرار است در بازار چین فروخته شود. اولین مدل الکتریکی فولکس واگن یک هاچبک کوچک است که از سال آینده در بازار اروپا فروخته خواهد شد.

 

مشاهده تصاویر بیشتر:

نمای کلی فولکس واگنI.D. Roomzz