فورد شاسی بلند
فورد شاسی بلند ارزان سال: فورد اسکیپ

کمپانی فورد مدل ۲۰۲۰ از کراس اُور اسکیپ را معرفی کرد که در واقع یک آپدیت از نسل چهارم آن محسوب می شود. فورد شاسی بلند اسکیپ ۲۰۲۰ به میزان ۹۱ کیلوگرم در مقایسه با قبل وزن کمتری دارد، در حالی که طول آن افزایش پیدا کرده است.

با توجه به افزایش ابعاد، فضای داخلی اسکیپ ۲۰۲۰ هم بیشتر شده و مسافران سواری راحت تری را تجربه خواهند کرد. نکته ی مهم در مورد صندلی های عقب امکان جابجایی آنها و افزایش حجم فضای بار است.

نمای داخلی فورد

نمایشگر:

نمایشگر ۸ اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی، نمایشگر ۳/۱۲ اینچی برای صفحه ی آمپر و موارد دیگر از امکانات مهم موجود در اسکیپ ۲۰۲۰ است.

موتور:

موتور استاندارد در نظر گرفته شده برای اسکیپ ۲۰۲۰ از نوع ۵/۱ لیتری سه سیلندر توربو است که می تواند ۱۸۰ اسب بخار قدرت تولید کند.

مصرف سوخت:

این موتور برای کاهش مصرف سوخت می تواند با دو سیلندر هم کار کند. در ضمن خریداران می توانند موتور ۲ لیتری چهارسیلندر توربو هم انتخاب کنند که ۲۵۰ اسب بخار قدرت تولید می کند. قدرت هر دو مدل با جعبه دنده ی هشت سرعته ی اتوماتیک به چرخ های جلو و یا هر چهار چرخ منتقل می شود. فورد اسکیپ ۲۰۲۰ از پاییز ۲۰۱۹ با قیمت پایه ی ۲۴ هزار دلار به بازار عرضه خواهد شد.

بحث و مشارکت شما
اگر شما مدیر طراحی فورد بودید چه آپشن هایی به فورد اسکیپ اضافه می کردید؟
این خودرو چه آپشن هایی کم دارد؟
منتظر بمانیم این خودرو به ایران هم بیاید؟
این مدل می تواند بهترین فورد شاسی بلندی باشد که تا کنون ساخته شده؟
در قسمت دیدگاه ها به اشتراک بگذارید