بنز کلاس A در ایران
مرسدس بنز کلاس a در ایران

چند سالی است که بنز کلاس a در ایران مطرح شده است. این خودرو در ایران بسیار مورد توجه خریداران واقع شده است. علت محبوبت بنز کلاس a در ایران این است که از قیمت مناسبی برخوردار است و به همین علت در ایران یکی از خودروهای مناسبی است که هم اکنون در بازار ایران وجود دارد.

علاوه بر آن سری A بنز در ایران نسبت به خودروهای داخلی و چینی که هم اکنون در بازار به فروش میرسند، بسیار از کیفیت مطلوبی برخوردار است و همانطور که میدانید ساخته شده ی کشور آلمان و شرکت محبوب و بزرگ بنز می باشد.

کمی با خانواده کلاس A آشنا شویم:

کلاس a  مرسدس بنز مربوط به خودروهای هاچبک شرکت بنز می شود. شرکت بنز محصولات کلاس a و هاچبک خود را در سال ۱۹۹۷ وارد بازار فروش جهانی کرد.
سری اول این محصولات دیفرانسیل جلو و مجهز به سیستم ESP است. از تا سال ۲۰۰۱ به مشتریان فروخته شد.

در آن زمان سیستم ESP فناوری جدید و بروزی بود‌ که روی خودروهای لوکس و بروز نصب می شد. داشتن این فناوری موجب شد تا بنز کلاس a در آن زمان خودروی ایمنی به حساب بیاید.

در حال حاظر سری کوپه و سدان این خودرو در بازار موجود است.

عکس نمای داخلی مرسدس بنز

کلاس a توسط چه شرکتی در ایران به فروش می رسد؟

شرکت بنز محصولات خود را کلاس های متفاوتی عرضه میکند. این محصولات در ایران توسط شرکت ستاره ایران به مشتریان تحویل داده می شوند. این شرکت ارائه دهنده این مدل خودرو است.

شرکت ستاره ایران

درخشندگی لاستیک، تمیزکنندگی، جلوگیری از ترک خوردن لاستیک

این موارد بخشی از نقاط مثبت اسپری لاستیک AF است. این محصول مطئن و امتحان پس داده می تواند به کلی لاستیک خودرو تان را نو کند. برای بررسی این اسپری الان این محصول را بررسی کنید.
کلیک کنید

بررسی مشخصات:

مرسدس کلاس a در ابتدا خودرویی هاچبک پنج درب بود. در نسل دوم هم این نمونه وجود داشت و هم مدلی سه درب اسپرت در این شرکت تولید میشد. در ابتدا موتور مرسدس کلاس a هم به صورت بنزینی و هم دیزلی تولید می شد.

حجم این موتور ها نیز متفاوت بود. جعبه دنده این خودرو ها هم به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و دستی در تیپ های مختلف عرضه می شد.

 

دانلود ویدئو

 

  • کلاس خودرو : هاچ بک
  • گیربکس : ۵ دنده دستی (۴ دنده اتوماتیک)
  • حجم موتور سی سی : ۱۶۹۹
  • قدرت : ۱۱۳/۵۰۰ (اسب بخار/دور در دقیقه)
  • حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) : ۱۸۸ کیلومتر در ساعت
  • شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر(ثانیه) : ۱۰,۹