نیسان 370z
این نیسان ۳۷۰Z جدید است. نیسان جدید به شما چشمک میزند

نیسان خودروی ۳۷۰Z را برای سال ۲۰۱۸ رونمایی می کند. بله، این یکی دیگر از خودروهایی است که شما آن را دوست خواهید داشت.

اکثر تغییرات زیبایی، مانند دستگیره های سیاه و سفید و سپر عقب جدید است. چراغ های عقب و چراغ های کوچک عقب که قبلا در مدل های Nismo موجود بود در آن استفاده شده است. شاید آلیاژ  ۱۹ عیار و رنگ قرمز متالیک باعث شود که هر لکه ای به راحتی قابل تشخیص باشد.

در داخل، نسخه های GT خودرو جدید، سیستم اطلاعاتی حق بیمه نیسان به عنوان استاندارد استفاده می شود. این به معنای یک صفحه نمایش ۷ اینچی با صفحه نمایش لمسی و یک دوربین عقب است. در زیر بند ناف، V6 3.7 لیتری هنوز هم بیش از ۳۲۰ اسب بخار انرژی تولید می کند که به شما در انتخاب یک دستی شش سرعته یا اتوماتیک هفت سرعته کمک می کند. درست مثل قبل. با این حال، تغییرات مکانیکی تنها در قالب یک کلاچ با کارایی بالا توسعه یافته است که در کنار EDEXY توسعه یافته است. به ما گفته شده است که کلاچ جدید باعث کاهش فشار پدال راننده می شود و “حتی بیشتر از دقت تغییر دنده دستی تغییر می کند”، به ویژه هنگامی که از سیستم بازنگری نیسان استفاده می شود.

 

گالری تصاویر خودرو نیسان ۳۷۰z

قیمت نوع استاندارد نیسان ۳۷۰Z از ۲۹,۱۸۵ پوند شروع می شود. این خودرو فقط کمی ارزان تر از فورد موستانگ با موتور EcoBoost است. شما کدوم خودرو رو انتخاب می کنید؟