فراری 458 ایتالیا
این فرمانروای ایتالیایی، فراری ۴۵۸ است

لاپو الکان نوه گیانی آگنلی و وارث امپراتوری فیات است. او همچنین مردی است که دارای سلیقه متمایز در خودرو است: در این مورد ،  به اصطلاح فراری ۴۵۸ ایتالیا اصلاح شده است.

شما ممکن است فراری ۴۵۸ ایتالیا را به یاد داشته باشید. این خودرو کاملا عالی است، جایی که “کاملا عالی” به معنی یکی از بهترین Ferraris تا کنون ساخته شده است. یک فرد خاص از تیم شخصی سازی فراری که به نام Tailor Made شناخته می شود به شما معرفی می شود و شما فقط نیاز به یک اسکن سریع برای تحقق بخشیدن به این ۴۵۸ غیرعادی دارید.

 

فراری 458 ایتالیا

 

این طرح رنگ با علائم صلح در جایگاه «Scuderia Shields» فراری در بالهای جلو هماهنگ شده است. چرخ ها نیز به رنگ سبز تیره رنگ شده بودند، در حالی که کلاپرس ترمز کربن سرامیکی و حتی پوشش موتور در رنگ های استتار نقاشی شده بود. شما باید اعتراف کنید، بسیار زیباست. اگر دیگران مخالف هستند آنها سخت در اشتباه اند.

در داخل اتاق آقای الکان چرمی به رنگ قهوه ای تیره را انتخاب کرده است، با کنتراست استتار، این هارمونی چریکی بر روی فرمان و تک تک بخش ها به چشم می خورد.

 

فراری 458 ایتالیا

 

این خودرو V8 4.5 لیتری هنوز هم ۵۶۲ اسب بخار را خنک میکند – بیش از ۷۹ اسب بخار بیشتر از پدر جد خود یعنی F430 – و ۳۹۸ پوند گشتاور تولید میکند. این نیز طبیعی است و همچنین به ۹۰۰۰ دور در دقیقه رانندگی می کند. این میزان قدرت باعث پر کردن ۰-۶۲ مایل در ساعت در کمتر از ۳.۴ ثانیه و حداکثر ۲۰۲ مایل در ساعت است. تکنولوژی های زیادی از جمله سیستم های کنترل و کشش F430 و همچنین ۱۴۰ کیلوگرم نیروی کمکی در ۱۲۴ مگاپیترلیس در نظر گرفته شده اند.

معامله ای که ما ذکر نکردیم: لاپو این ماشین را از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶ متعلق به خود داشت. در سال گذشته در یک شام خیرخواهانه، آن را به مالک دوم و فعلی خود برای مبلغ ۱،۰۰۰،۰۰۰ یورو هدیه کرد. در حال حاضر، RM Sotheby’s به طور خاص ساخته شده ۴۵۸ Italia را در فروش Ferrari ‘Legendenda Passione’ در ۹ سپتامبر ارائه می دهد، با قیمت پیشنهادی بین € ۲۵۰k و € ۳۵۰k.

 

گالری تصاویر  فراری ۴۵۸