خط تولید کفی ماشین در چین

بازدید از خط تولید کفی ماشین در چین

مدل، قدرت موتور، رنگ و شکل و شمایل ماشین شما همیشه همان است که روز اول بوده. حتی اگر حوصله‌تان را هم سر ببرد باید با آن کنار بیایید!

اما فضای داخلی ماشین درست مثل اتاق شخصی‌تان است، یعنی شما می‌توانید با کمی ذوق و سلیقه، شکل و شمایل تازه‌ای به همین فضای کوچک بدهید.

اغلب هنگامی که راجع به کاربرد کف پوش های خودرو صحبت میکنیم، نکته ای که کمتر بدان توجه می شود، کاربرد این لوازم جانبی در زیبا سازی اتاق داخلی خودرو است.

شاید برای مسافران کفپوش ها تنها بخشی از لوازم جانبی هر خودرو باشند، اما یک راننده به خوبی از تفاوتی که کف پوش های مناسب در زیبایی و نظافت اتاق داخلی ایجاد می کنند آگاه است.

کفپوش های آذرفرش: منعطف، سخت جان و امتحان پس داده

در تولید این کفپوش ها از بهترین مواد pvc استفاده شده است. کفپوش های آذرفرش دارای قالب بزرگ و استاندارد هستند و شما به راحتی بارها و بارها می توانید آن را بشویید. اگر دوست دارید مستقیم از کارخانه این محصول را تهیه کنید می توانید لیست محصولات کفپوش ها را بررسی کنید.
خرید کفپوش ماشین

کف پوش های خودرو مانع از نفوذ گرد و غبار و زباله های مختلف به کف خودرو می شوند.

درصورتیکه ضد اب باشند، مانع از نفوذ مایعات شده و درصورتیکه جاذب مایعات باشند، با جذب مایعات، نفوذ آنها را به کف اورجینال خودرو را به تاخیر می اندازند.

 

این کفپوش ها را می توان به پنج دسته تقسیم نمود:

کفپوش‌های پشت نمدی

کفپوش‌های لاستیکی

لاستیک خودروتان را با یک اسپری لاستیک خوب نو کنید

یکی از اولین قطعاتی از خودرو که در نگاه اول دیده می شود لاستیک خودرو شماست. با تهیه اسپری لاستیک خوب می توانید درخشندگی چشم نوازی به ان ببخشید.
کلیک کنید

کفپوش‌های مناسب برای تمامی فصول

کفپوش‌های تمام نمدی و موکتی

کفپوش‌های سه‌بعدی

 

فیلم ذیل نمایشی است از نحوه تولید این محصول:

plastic PVC soft car mat floor mat coil mat production line / extrusion machine / equipment