بی ام و X7
بی ام و X7 بزرگتر از هر بی ام و دیگری، سال آینده به خیابان ها می آید

در سال آینده BMW قول داده است که به ترکیب قبلی خود یعنی بی ام و X3، X4، X5، X6 خود نه تنها X2 کوچک، بلکه بی ام و X7 بزرگ را نیز اضافه کند.

و ما منظور داشتن. بزرگ. این خودرو مفهومی فوق العاده پیشرو آن است. کانسپت X7 iPerformance در نمایشگاه فرانکفورت نشان داده خواهد شد. Adrian van Hooydonk، مدیر طراحی BMW ، به میگوید: “این کانسپت تصور خوبی از آنچه که X7 به نظر می رسد، به شما می دهد.”

شرکت بی ام و می گوید که فضای داخلی این خودرو در طول تاریخ، از فضای داخلی هر BMW دیگری بیشتر است. وان هویدونک می گوید، داخل خودرو سه ردیف از دو صندلی است، هرچند که برای تولید با طرح های دیگر از جمله تنظیم دو ردیف متعارف برخوردار خواهد بود.

او تاکید می کند که این طراحی در مورد تعداد افراد نیست، بلکه برای راحتی آنهاست. این بخشی از تلاش جدی BMW برای گسترش مجموعه لوکس آن است.

طراحی بیرونی مانند یک کشتی گیر سومو در یک پالتو نارنجی است. Reckons van Hooydonk: “با توجه به استفاده نامناسب از اشکال و جزئیات فوق العاده دقیق، احساس فوق العاده و پیچیده ای به آن می دهد.” از آنجا که خطوط بسیار پراکنده هستند، فاصله بین آنها گسترده است.

این اولین مدل X است که چرخهای دور گرد را دارد. در پشت، یک نوار فلزی بین چراغ ها، یک لینک بصری به سری ۷ است. این نوع طراحی ها نشان می دهد که در آینده، مدل های فردی BMW ساده تر خواهد بود تا از یکدیگر جدا شوند.

 

بی ام و X7

درخشندگی لاستیک، تمیزکنندگی، جلوگیری از ترک خوردن لاستیک

این موارد بخشی از نقاط مثبت اسپری لاستیک AF است. این محصول مطئن و امتحان پس داده می تواند به کلی لاستیک خودرو تان را نو کند. برای بررسی این اسپری الان این محصول را بررسی کنید.
کلیک کنید

 

به عنوان یک کانسپت، انتظار می رود نوعی از ساختار غیر قابل پیش بینی را مشاهده کنید، ساختار تراس شکل Y در سقف شیشه ای پشت صندلی ردیف دو، این امکان را برای سرنشینان فراهم می کند تا چشم انداز وسیعی را در پیش رو داشته باشد.

طراحی کابین همه چیزش در مورد کاهش بصری همراه با مواد سرسبز است. چرم زرد و برنز قابل استفاده دارای رنگدانه طلایی می باشد. خاکستر باز و ذرات آلومینیومی واقعی، علاوه بر سوئیچهای شیشه ای کریستال، همه چیز را بسیار چشم نواز کرده است. اما به یاد داشته باشید این یک کانسپت است پس خیلی هیجان زده نباشید. صندلی های پشتی روی ریل های باریک نشسته و فضای پا را بهبود می بخشد.

سمت راننده شامل دو صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچ است که با هم در حال اجرا است. این دو صفحه نمایش و آنهایی که برای مسافرین عقب استفاده می شوند، با خدمات متصل شده توسط BMW قرار است زندگی دیجیتال و خودرو را با هم ادغام کنند.

در حال حاضر جزئیات دقیقی در مورد نیروی ترانسفورماتور وجود ندارد، به جز این که BMW گفته است که این خودرو قرار است هر دو موتور بنزینی و هیبرید پلاگین را داشته باشد. نام iPerformance نیز در چندین BMW دیگر با همان ایده استفاده می شود. iPerformance 740e همچنین می تواند چهار چرخ متحرک باشد، به طوری که احتمالا این چیزی است که در بی ام و X7 اتفاق می افتد. اما جالب است بدانید که آیا در این SUV بزرگ موتور چهار سیلندر ۷۴۰e جواب می دهد یا نیاز به یک شش سیلندر است.

بی ام و X7 یکی از نشانه های اصلی BMW است که می خواهد یک تکه بزرگتر از پایه لوکس خودرو در جهان باشد.

 

گالری تصاویر بی ام و X7