بی ام و M5
بی ام و M5 جدید دارای ۵۹۲ اسب بخار قدرت است

زمانی برای آشتی با تایرهای شما: این یک بی ام و M5 جدید است. اما این جمله کلیشه ای ممکن است دیگر تاثیر گذار نباشد، چرا که خودروهای زیادی از هر چهارچرخ برای حرکت استفاده می کنند. Purists در نهایت به توربو ۹۱۱ Carreras منتهی می شود که تازه وارد بازار شده اند.

آنها می توانند آرامشی ایجاد کنند که فراتر از سیستم های ۴WD قدیمی است. همانند آنچه در آخرین مرسدس AMG E63 استفاده می شود، که بسیار سرگرم کننده است. Dubbed ‘M xDrive’ (نه با MX-5 اشتباه نگیرید) تنها هنگامی که کنترل ثبات را خاموش می کنید به راننده محور عقب تبدیل می شود. به نظر میرسه که مهندسان BMW بدانند که چرا مردم این دکمه را فشار می دهند …

این موتور جدید ۴.۴ لیتری توربو دوقلو V8 با ۶۰۰ اسب بخار  و یا ۵۹۲ اسب بخار در قالب امروزی clunkier و ۵۵۳lb فوت است که در جایی بین دو آهنگ E63 E63 قرار دارد و برای رسیدن از صفر تا ۶۲mph فقط ۳.۴ ثانیه کافی است  (سریعتر E63 S) و سرعت بالای ۱۵۵ مایل در ساعت.

در حالی که سیستم ۴WD در هنگام شروع به کار نیروی کامل را انتقال می دهد ، نیرو در محور جلو تنها زمانی دریافت می شود که لاستیک عقب به حد کافی از نیروی خود برسد. محور عقب همچنین دارای مقداری اختلاف است برای اینکه بتوانید قدرت اطراف را به بهترین شکل تغییر دهید. برای اینکه شما رو مثل یک قهرمان نشون بده خیلی خوبه …

 

بی ام و M5

 

لاستیک خودروتان را با یک اسپری لاستیک خوب نو کنید

یکی از اولین قطعاتی از خودرو که در نگاه اول دیده می شود لاستیک خودرو شماست. با تهیه اسپری لاستیک خوب می توانید درخشندگی چشم نوازی به ان ببخشید.
کلیک کنید

تنها گزینه انتقال شما یک دنده هشت سرعت اتوماتیک است – نه دنده دوگانه ،مانند یک خودرو سنتی – اما به طور طبیعی با یک حالت دستی که از طریق  فرمان اجرا می شود.

موتور، گیربکس و تعلیق همه قابل تنظیم از طریق بسیاری از حالت ها است، همچنین که امکان کنترل ثبات است. اگر بخواهید مشکلات خودتان را فراموش کنید، می توانید مستقیما از اگزوز استفاده کنید. قطعات M5 بسیار پیچیده است ،برای مثال از یک پمپ روغن با جریان متغیر برای مبارزه با نیروی جاذبه قابل ذکر است.

مدل M5 بر روی مجموعه ای از دوچرخه های ۲۰in با تایر های مخصوص خود ساخته شده است و می توانید از ترمزهای سرامیکی کربن استفاده کنید اگر با پیکربندی آنلاین تطابق داشته باشید.

این چرخ ها را به رنگ مشکی مشخص کنید و اگر شما رنگ مناسب بدن را انتخاب کنید، مات قرمز مشکلی ندارد و زیبا به نظر می رسد. خوب، اما کمی تلنگر. این اولین M5 با یک سقف پلاستیکی تقویت شده با کربن است، چیزی که M3s و M4s برای مدتی از آن لذت برده اند.

قیمت بسیار پائین نیست، در ۸۹،۶۴۰ پوند. اما به نظر M5 از بسیاری از ماشین های امروزی، امروزی تر است. نظر شما چیست؟

گالری عکس بی ام و M5