لامبورگینی
لامبورگینی Aventador S Roadster در اینجا است

لامبورگینی Roadster ارتقا یافته کوپه است: چهار چرخ متحرک، قدرت بیشتر، Lambo-ness بیشتر. همانطور که شب به دنبال روز است، Roadster نیز به دنبال Coupe است. امروز ما شما را از ارتقاء لامبورگینی Aventador Roadster – Aventador ‘S Roadster آگاه می کنیم.

اول از همه، ارتقا نسبت به لامبورگینی Aventador S Coupe، قدرت ازموتور ۶.۵ لیتری با تنفس طبیعی تا ۷۳۰ اسب بخار رسیده است. فکر می کنم زمانبندی سوپاپ ها بهینه سازی شده است. این یک گیربکس هفت سرعته ISR و چهار چرخ متحرک است که برای ثبت سرعت ۰-۶۲ مایل بر ساعت ۳.۰ ثانیه زمان نیاز دارد – یک دهم کندتر از کوپه S. توجه کنید که این خودرو ۵۰ کیلوگرم از کوپه S سنگین تر است.

در حقیقت، این خودرو Aventador S Coupe با سرعت ۲۱۷ مایل در ساعت می باشد که این یعنی به شکل جنون آوری سریع است.

دوم، ارتقا بعدی نسبت به Coupe S، این خودرو مجهز به سیستم چهار چرخ Lambo (که در ابتدا در Centenario عرضه شد) بهینه تری می باشد، این سیستم چابکی در سرعت پایین و پایداری با سرعت بالا را به ارمغان می آورد. در کوپه S، ما این سیستم را آزمایش کردیم و متوجه شدیم Lambo بزرگ خیلی زنده تر است.

 

لامبورگینی

 

ESC در کنار رقیب تعلیق بهبود یافته است، همانطور که سیستم چرخ دنده چهار چرخ با راننده عقب چرخانده شده است و یک بال عقب فعال وجود دارد و تمام گردش هوا را بهبود می بخشد که ۱۳۰ درصد بیشتر از مدل های قبلی است.

Alcantara و چرم در داخل، فیبر کربن براق، دو پانل سقف ۶ کیلوگرمی که تحت پوشش ساتن ذخیره می شوند، و گزینه ای برای آجیل با بخش ادکلام لامبورگینی وجود دارد. چرخ های بزرگ و همچنین سپر تجدید نظر شده را مشاهده خواهید کرد. خیلی تهاجمی و مشابه با کوپه S.

 

گالری عکس لامبورگینی Aventador S Roadster