Laferarari Aperta
آخرین LaFerrari Aperta با قیمت ۸.۳ میلیون یورو فروخته شد

LaFerrari Aperta، خودرویی که هنوز ساخته نشده موجودی آن به اتمام رسیده است. از آنجا که یک عدد از ۲۱۰ عددی که قرار است از این خودرو ساخته شود هنوز هم باقی است، در یک استیج ویژه زیر نورپردازی زیبایی در مدار Fiorano فراری، آخرین LaFerrari Aperta برای فروش به قیمت ۸.۳ میلیون یورو به حراج گذاشت.

این مبلغ بیش از ۷.۵ میلیون پوند برای نمونه ۲۱۰ امین خودرو فوق العاده Maranello  که پس از یک جلسه حراج کوتاه با ۱۲ داوطلب که در تلاش برای خرید آن بودند فروخته شد. حتی سرجیو Marchionne رئیس فراری حضور داشت تا به فروش خودرو کمک کند. در نهایت، LaFerrari Aperta با رقم دو برابر همان چیزی است که کارشناسان معتقد بودند فروخته شد.

LaFerrari Aperta از یک رول فلزی Rosso Fuoco paintjob، یک نوار مسابقه ای دو طرفه در داخل کاپوت و عقب و یک کت و شلوار داخلی Alcantara سیاه استفاده می کند که حاوی چرمی قرمز بر روی صندلی و دوخت قرمز است.

 

LaFerrari Aperta

 

این نیز یکی از بزرگترین محرک های سن ماست: یک V-6 لیتری ۶.۳ لیتری (با کمک الکتریکی) که به طور طبیعی بدون فشار است و ۹۵۰ اسب بخار را به چرخ های عقب می فرستد، که سرعت ۲۱۸ مایل بر ساعت را به ارمغان می آورد. فکر می کنم ۰-۶۲mph در ۲.۹ثانیه، ۰-۱۲۴mph در زیر ۷.۰ثانیه، و ۰-۱۸۶mph در ۱۵ثانیه چیز فوق العاده ای باشد. شما توجه داشته باشید که این ارقام با کوپه LaFerrari مشابه هستند. شما همچنین می توانید توجه داشته باشید که این خودرو بی نظیر بسیار سریع و غیر قابل توضیح است.

صحبت از ارقام کردیم، بهتر است بدانید کل ۸.۳ میلیون یورو به موسسه خیریه اهدا خواهد شد – در این مورد این پول به Save Children اهدا می شود. این پول برای پروژه های آموزشی در آسیا و آفریقا مورد استفاده قرار می گیرد و به دنبال کار خیرخواهانه قبلی فراری است – فروش لفرری ویژه برای هفت میلیون دلار برای جمع آوری پول برای قربانیان زلزله در مرکزی ایتالیا در ماه دسامبر گذشته.

در جای دیگر فروش، اولین LaFerrari به قیمت ۱.۸ میلیون یورو فروخته شد.

شما می توانید LaFerrari Aperta فراری را به عنوان سریعترین نقاشی جهان در نظر بگیرید.

 

LaFerrari Aperta